لکه برداری فرش

لکه برداری در قالی شویی شهرزیبا

فرش یک شیء لکه پذیر می باشد و به راحتی آلودگی ها را به خود جذب می کنند زمانی مواد خوراکی گوناگون روی فرش ریخته می شود بدیهی است که لکه روی آن می افتد و ممکن به میزان بالایی شما را اعصبانی کند برای از بین بردن لکه های فرشی می توانید در قسمت مطالب آموزشی این وبسایت مطلب مربوط به نوع لکه به وجود آمده را پیدا کنید با روش های گفته شده لکه های به وجود آمده روی فرش هایتان را از بین ببرید یا از خدمات قالیشویی شهرزیبا استفاده کنید که پیشنهاد من به شما استفاده از خدمات لکه گیری یک قالیشویی مناسب است به علت آن که در یک قالیشویی استاندارد و معتبر همه چیز به صورت اصولی و با استفاده از لوازم تخصصی برای آن خدمات صورت می گیرد در قالیشویی شهرزیبا برای شستشو هر فرش مواردی مورد بررسی قرار می گیرند که عبارتند از نوع فرش ، نوع لکه ، فرسوده یا تازه بودن فرش و … سپس مراحل شستشو صورت می گیرد عبارتند از :

  • خاک گیری
  • تثبیت رنگ فرش
  • لکه برداری از فرش
  • شستشو، آبکشی
  • خشک کردن
  • بسته بندی

در برخی از موارد لکه گیری صورت نمی گیرد و با ترفند های مخصوص شستشو با دستگاه های استاندارد صورت می گیرد ولیکن شماری از فرش های دیگر به بیشترین مورد که نیازمند هستند لکه برداری می باشد که در قالیشویی شهرزیبا به صورت حرفه ای خدمات لکه برداری صورت می گیرد البته به محض ایجاد لکه سعی کنید تا حدالمکان آن را از بین ببرید به سبب آن که هرچقدر بیشتر روی فرش بمانند به ثبات بیشتری خواهند رسید و از بین بردن آن نیز سخت تر و غیر ممکن تر خواهد شد کافیست بعد از ایجاد لکه مراحل زیر را طی کنید

پس از ایجاد لکه بهتر است سریعا برای پاک کردن آن اقدام کنید ، برای پاک کردن فوری لکه فرش مراحل زیر را دنبال کنید

  1. مواد اضافی را از روی فرش بردارید .
  2. از یک شوینده برای پاک کردن لکه استفاده کنید.
  3. با آب ولرم کافی لکه را شستشو دهید .
  4. با استفاده از یک پارچه تمیز خشک کنید

به یاد داشته باشید که آب بهترین پاک کننده است اگر شوینده در دسترس شما نبود از آب کمک بگیرید و با دقت لکه را پاک کنید تا مسبب پخش آن در دیگر قسمت های فرش نشوید ، اگر سرکه سفید و جوش شیرین در دسترس شما بود می توانید از آنها نیز برای از بین بردن لکه استفاده کنید از مطمئن شوید این دو محلول رنگ فرش شما از بین نخواهند برد و به فرش هایتان آسیب نمی زنند .

مراحل لکه برداری فرش در قالیشویی شهرزیبا

در قالیشویی شهرزیبا انجام هر خدماتی سازمان یافته می باشد به طوری هر یک خدمات خود به تنهایی می تواند به شیوه های مختلف ارائه شود اما به صورت کلی ذکر خواهیم کرد که لکه برداری در قالیشویی شهرزیبا به چه صورت انجام می شود

1. تشخیص نوع لکه ی به وجود آمده در فرش

بدیهی است که نوع لکه می تواند پروسه شستشو را تغییر بدهد لکه به وجود آمده از رنگ های شیمیایی با لکه ناشی از قهوه متفاوت است و بنابراین مواد به کارگیری برای شستشو نیز متفاوت خواهد بود و همچنین موارد به کار گیری برای از بین بردن لکه ها نیز متفاوت خواهد بود .

2.نوع فرش

بسیار مهم است نوع فرشی که قرار است لکه برداری شود چیست؟ماشینی است یا دستبافت؟ آیا فرش فرسوده شده است یا نو ؟ آیا الیاف آن مقاوم هستند یا ضعیف ؟ همه این موارد در انتخاب دستگاه لکه برداری ، مراحل لکه برداری و انتخاب حلال شوینده تاثیر گذار هستند .

3.شروع انجام خدمات

به صورت کلی گفته شد که چه موارد مورد بررسی قرار می گیرند تا مراحل شستشو صورت گیرد ، این مراحل برای دیگر موارد مانند مبل شویی ، ریشه زنی و رفوکاری ، رفع سوختگی ، رنگبرداری و …. سپری می شود و با توجه به خدماتی که شما رزرو کرده اید عملیات صورت می گیرد .

4.بسته بندی و تحویل فرش

پس از آنکه عملیات لکه برداری در قالیشویی شهر زیبا صورت گرفت فرش های شما آماده بسته بندی می شوند و در تاریخ تعیین شده آماده تحویل هستند و با ماشین مخصوص باربری ، فرش هایتان به شما تحویل داده خواهد شد .

شماره تماس برای لکه برداری فرش در قالیشویی شهرزیبا

شماره تماس قالیشویی شمال تهرانشماره تماس قالیشویی غرب تهران
۲۲۳۴۱۴۷44762189
۸۸۳۷۳۵۸۶44762190

آیا لکه برداری فرش تضمینی است و به صورت کامل از بین میرود؟

در 99% مواقع لکه برداری امکان پذیر است و به صورت کامل فرش پاکیزه میشود .

قالیشویی شهرزیبا پیشنهادی برای لکه برداری در منزل دارد؟

پس از ایجاد لکه بلافاصله شروع به پاک کردن آن کنید .

آیا قالیشویی شهرزیبا تضمین می کند فرش هنگام لکه برداری آسیب نبیند؟

بله در صورتی که فرش شما فرسوده باشد و خطری داشته باشد قبل انجام لکه برداری به شما گزارش خواهد شد .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *