ترمیم و رفع سوختگی فرش

ترمیم و رفع سوختگی فرش در قالیشویی شهرزیبا

تماس یک شیء داغ یا آتش با فرش همواره دردسر آفرین است و به راحتی روی الیاف فرش تاثیر می گذارد ، تنها با یک سهل انگاری می تواند ظاهر یک فرش را ضایع و زشت کند و ترمیم این قسمت ها چنانچه سوختگی عمیق باشد کار آسان نمی باشد و حتی می تواند غیر ممکن باشد .

سوختگی ها انواع مختلفی دارند و ترفند ترمیم و رفع آنها می تواند متفاوت باشد برای ترمیم سوختگی فرش می توانید از خدمات قالیشویی شهرزیبا استفاده کنید .

این قالیشویی خدمات بسیاری برای فرش ، موکت و مبل های شما دارد یکی از این خدمات پر استفاده ترمیم و رفع سوختگی فرش می باشد ، که ترفندهای مورد استفاده در این قالیشویی بسیار مفید واقع شده اند و تا حدود بالایی فرش ترمیم می شود ، برای مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید تا مراحل برای شما به صورت کامل شرح داده شود .

مراحل مشاوره برای رفع فرش در قالیشویی شهرزیبا

  1. با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید .
  2. خدمات درخواستی خود را به پیشتیان شرح دهید .
  3. تیم پیشتیبان درباره نوع سوختگی و نوع فرش و عمق شما سول خواهند پرسید .
  4. قیمت توسط تیم پیشتیبان ارائه می شود .
  5. زمان تحویل فرش از مشتری به قالیشویی هماهنگ خواهد شد .
  6. زمان تحویل فرش به مشتری عزیز اعلام خواهد شد .
  7. فرش ها در تاریخ تعیین شده تحویل داده می شوند .

ترمیم سوختگی مبل

علاوه بر ترمیم فرش در قالیشویی شهرزیبا ترمیم مبل نیز صورت می گیرد ، مبل نیز مانند فرش انواع مختلفی دارد با جنس های مختلف که گاهی بر اثر حادثه یا سهل انگاری می تواند با سوختگی فرش مواجه شوید

قالیشویی شهرزیبا با شناخت کافی از جنس های مختلف فرش و نحوه ترمیم آنها آماده ارائه خدمات رفع و ترمیم سوختگی می باشد ، کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

رفع سوختگی و ترمیم فرش در خانه

چنانچه قصد داشته باشید در خانه خود سوختگی فرش خود را رفع کنید ترفند هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید برای خواندن های روش های ساده رفع سوختگی و ترمیم فرش کلیک کنید

4.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *