قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

شستشوی فرش همواره برای همه مردم دردسر ساز است و یافتن قالیشویی معتبر از دیگر مشکلات آن است ، در کلان شهرهایی مانند تهران که تعداد شرکت های خدماتی کثیر است انتخاب درست بین آنها نیز راحت به نظر نمی آید و به دلیل قیمتی بودن فرش و مبل لازم است برای شستشوی آنها از خدمات یک قالیشویی معتبر استفاده کنیم

قصد دارم به معرفی یک قالیشویی معتبر و قدیمی در غرب تهران بپردازیم که یکی از شعبه های اصلی شرکت قالیشویی شهرزیبا میباشد، قالیشویی غرب تهران با توجه به ویژگی هایی دارد قطعا انتخاب افراد دغدغه مند و حساس برای کیفیت است .

شایان ذکر است اعتماد مردم غرب نشین تهران و انتخاب قالیشویی غرب تهران همواره در پیشرفت کیفیت خدمات و با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تاثیر گذار بوده است ، خدمات قالیشویی شامل شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت ، شستشوی فرش ابریشم ، شستشوی انواع مبل و ریشه زنی و رفوکاری می باشد ،در ادامه با ما همراه باشید تا خدمات و نحوی آنها را بررسی کنیم

برای رزرو خدمات و سوالات خود با شماره های زیر تماس بگیرید (کافیست کلیک کنید)

4433364444701986

تا به امروز فعالیت قالیشویی شهر زیبا در غرب تهران زیر نظر اتحادیه قالیشویان بوده است و با استفاده مجوز های رسمی فعالیت خود را ادامه داده است ، تا مشتریان محترم و عزیزمان با خیالی آسوده تر لوازم ارزشمند خود مانند فرش ، مبل و موکت های خود را به یک قالیشویی مجاز بسپارند .

همانطور که میدانیم مجاز بودن هیچ قالیشویی دلیل بر ارائه کیفیت بالا نیست بلکه ممکن است تنها با کیفیت معمولی خدمات خود را ارائه بدهند اما قالیشویی غرب تهران با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه میدهد و مشتریان ما خود معرف این قالیشویی میباشند ، همچنین در بسیاری از نظر سنجی های صورت گرفته در شبکه های اجتماعی و وبسایت صورت گرفته بهترین قالیشویی تهران انتخاب شده ایم .

همچنین این آمار از تعداد رزرو خدمات و میزان رضایت مشتریان نیز مشهود می باشد . در پاسخ به اعتماد و مجبت مشتریان همواره سعی بر این داشته ایم که خدمات با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و کاربردی ترین ترفند ها و روش های برای ارائه خدمات استفاده کنیم .

شماره تماس قالیشویی در غرب تهران
شماره-تماس-بهترین-قالیشویی-غرب-تهران

بی شک قالیشویی غرب تهران بهترین انتخاب است و شستشوی فرش هایتان با خاطره ای به یاد ماندنی خواهد بود.

نحوی رزرو خدمات

برای رزرو خدمات متوانید با شماره های قرار داده شده در همین صفحه تماس بگیرید یا به صفحه ی سفارش آنلاین خدمات قالیشویی در غرب تهران مراجعه کنید اطلاعات تماس خود را ارسال کنید و منتظر تماس از طریق پشتیبان باشید.

برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید تمامی پشتیبان ها در قالیشویی شهرزیبا آماده پاسخگویی به تمامی سوال های شما می باشند و در بازه زمانی سریع جواب های تمامی سوالات شما را خواهند داد .


شماره های تماس قالیشویی غرب تهران

شماره تماس های زیر برای منطقه غرب تهران می باشد کافیست روی هر شماره کلیک کنید

0912522218544333644
4431978044701986
4476219044762189

چرا قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران را انتخاب کنیم؟

میزانی کثیفی فرش تنها روند شستشو را در قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران را تغییر می دهد ، قبل از شستشو چندین فاکتور تعیین می شود مانند جنس فرش ، نوع کثیفی و میزان کثیفی سپس پروسه ی شستشو مشخص می گردد و این پروسه شامل نحوی شستشو ، دستگاه هایی که میبایست استفاده کرد ، شوینده های متناسب با جنس فرش و … میباشد .

در این قالیشویی با تمامی نوع کثیفی ها و انواع فرش و یا جنس پارچه های مبلمان اشنا هستند و تمامی مواردی که روی فرش های شما صورت می گیرد آزمایش شده است و به صورت سازمان دهی شده همه موارد صورت می گیرد ، بنابراین میزان کثیفی اهمیتی چندانی ندارد و فرش های شما در هر صورت پاکیزه می شوند کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل فرش هایتان شسته شوند ، به غیر از مواد بالا از ویژگی های قالیشویی غرب تهران شامل:

  • سرویس دهی منظم
  • تحویل فرش با کاور
  • سرویس دهی در تمام روز های هفته
  • استفاده از دستگاه های بروز و جدید
  • استفاده از شوینده های مناسب فرش شما و استاندارد
  • کارکنان آموزش دیده و با تجربه
  • شستشو فرش به صورت اسلامی
  • روند سازماندهی شده و با نظم

شستشو با جدیدترین دستگاه های قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

تکنولوژی همواره برای راحتی هرچه بیشتر انسان بوده است در گذشته شستشو فرش ها به صورت دستی انجام می شد با پیشرفت تکنوژی فرش ها را با دستگاه ها شستشو می شوند و علاوه بر آن کیفیت شستشو بالا رفته ، فرش های شما توسط ماشین های استاندارد هیچ آسیبی نمی بینند .

قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران با استاندارد های به روز دنیا و همچنین با استفاده از جدید ترین دستگاه های شستشوی فرش، مبل شویی و .. خدمات درخواستی شما را انجام می دهد .

از دیگر ویژگی های پر اهمیت این است که قالیشویی شهرزیبا دارای تیمی با تجربه و حرفه ای است که آموزش های لازم شستشو استاندارد گذرانده اند و این آموزش ها با همواره ادامه دارد تا از جدیدترین و بهترین متدهای شستشو استفاده شود ، همواره به شما دوستان عزیزمان از کیفیت بالای خدماتمان صادقانه صحبت کرده ایم ، کیفیت بی نظیر این قالیشویی را تنها زمانی می توان درک کرد که حداقل یک بار از خدمات ارائه شده توسط قالیشویی غرب تهران را تجربه کرده باشد .

روند منظم و تمیز در قالیشویی غرب تهران

در قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران شستشو با نظم و به صورت سازماندهی شده انجام میگیرد ، این به این منظور است زمانی که رزرو خدمات برای یک فرش کثیف انجام شده است در تاریخ تعیین شده فرش از شما تحویل گرفته می شود و بررسی های لازم روی جنس فرش و نوع آلودگی آن صورت می گیرد

سپس با ترفند ها و تکنیک های مخصوص این قالیشویی چندین پروسه برای شستشو طی می شود و آماده تحویل قرار می گیرد تفاوتی ندارد کدام یک از خدمات را می خواهید برای تمامی خدمات روش ها و ترفندهای مخصوص توسط تیمی حرفه ای و متخصص را پیاده سازی می شود که نسبت به انواع فرش ، انواع مبل و انواع موکت آشنایی دارد و بهترین روش ها را برای پیاده سازی خدمات خود انجام می دهد و در این پروسه زمانبندی در نظر گرفته شده صورت میگیرد

شستشو با استفاده از بهترین برند های شوینده در غرب تهران

برای شستشو فرش ها از مهمترین نکات برای این کارخانه قالیشویی بررسی نوع الیاف و جنس آن است و سپس شوینده است ، شوینده ای که انتخاب می شود میبایست برای فرش آسیب زا نباشد و آلودگی روی فرش را از بین ببرد .

تمامی شوینده های مورد استفاده در این قالیشویی از برندهای معروف و استاندارد هستند و مواد استفاده شده آنها در این شوینده ها مورد بررسی قرار گرفته است و بعد از تایید نهایی مورد استفاده قرار میگیرد ، قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران حساسیت بسیار بالایی در انتخاب شوینده های خود دارد تا کیفیت شستشو را کاهش ندهد .

شستشو فرش در غرب تهران با تیمی با تجربه و طاهر

تمامی کارکنان زحمتکش این قالیشویی آموزش های لازم برای شستشو فرش یا انواع خدمات قالیشویی را گذرانده اند همچنین از لحاظ تجربی به در درجه بالایی قرار دارند .

تیمی منصف ، طاهر و حرفه ای مشغول به کار می باشد تا در ارائه خدمات از پاسخگویی به سوالات شما تا ارائه انواع خدمات قالیشویی بی نقص باشیم و مشتریان رضایت کامل داشته باشند ، همانطور که گفته شد تیم های قالیشویی غرب تهران آموزش های در جهت ارائه خدمات دیده اند ، این اموزش ها همواره بروزرسانی میگردد و در بازه های زمانی مختلف آموزش ها توسط کارشناسان به آنها آموزش داده میشود .

شستشو فرش به روش اسلامی در قالیشویی غرب تهران

قالیشویی اسلامی در غرب تهران

زمانی که شستشو روی فرش ها انجام میشود آلودگی ها از روی آن پاک میشوند ولی از عقیده اسلامی مورد قبول نیست و برای شستشو به روش اسلامی میبایست نکاتی را در نظر گرفت مانند استفاده از آب جاری و آب کر ، به سبب آن که در کشور عزیزمان ایران برای بسیار افراد مسلمان این موضو ع حائز اهمیت است بنابراین در این قالیشویی این نکات در نظر گرفته میشود و مراحل شستشو به صورت اسلامی صورت میگیرد .

شستشو فرش خیلی کثیف

میزانی کثیفی فرش تنها روند شستشو را در قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران را تغییر می دهد چرا که قبل از شستشو چندین فاکتور تعیین می شود مانند جنس فرش ، نوع کثیفی و میزان کثیفی سپس روند شستشو مشخص می گردد و این روند شامل نحو شستشو ، دستگاه هایی که میبایست برایشان استفاده کرد ، شوینده های متناسب و … میباشد

در این قالیشویی با تمامی نوع کثیفی ها و نوع فرش و یا جنس مبل شما اشنا هستند و تمامی مواردی که روی فرش های شما صورت می گیرد آزمایش شده است و به صورت سازمان دهی شده همه موارد صورت می گیرد ، بنابراین میزان کثیفی اهمیتی چندانی ندارد و فرش های شما در هر صورت پاکیزه می شوند کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل فرش هایتان شسته شوند .

شستشو صحیح فرش ها و موکت ها

قالیشویی شهرزیبا با توجه به برنامه ریزی شستشو فرش ها روند کاملا استاندارد و با کیفیتی را ارائه می دهد و همچنین استفاده از دستگاه های بسیاری متنوع و استانداردی استفاده می کند که در این روند مثبت شستشو تاثیر بسیار بالایی دارد از دیگر عواملی که مسبب گردیده تا قالیشویی شهرزیبا کیفیت بالایی را در ارائه خدمات خود داشته باشد تیم متخصص این قالیشویی می باشد که افرادی با تجربه و اخلاق مدار می باشند که نقش بسیار مهمی در این قالیشویی ایفا می کنند .

قالیشوی شهرزیبا غرب تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

ترمیم-فرش-در-قالیشویی-در-غرب-تهران

هر قالیشویی معتبری خدمات مختلفی را برای مشتریان خود درنظر می گیرد قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران با استفاده از جدیدترین دستگاه ها برای ارائه هر نوع خدماتی که یک شرکت بزرگ قالیشویی باید داشته باشد را ارائه می دهند برخی از این خدمات شامل موارد زیر می باشد :

شستشو انواع فرش

بدیهی است که شستشو فرش با جنس های مختلف روش های مختلفی دارند قالیشویی غرب تهران با دستگاه ها و روش های شما را شستشو می هند و فرقی ندارد فرش شما چه جنسی دارد این قالیشویی بهترین کیفیت را به شما ارائه میدهد مواردی که در آن تخصص داریم:

  • شستشوی فرشهای ابریشم دستباف
  • شستشوی فرشهای نفیس اعلاء
  • شستشوی فرشهای اکرلیک وفانتزی
  • شستشوی فرشهای کاشان.هریس.تبریز.کرمان .مشهد.
  • شستشوی فرشهای ماشینی ابریشمی
  • شستشوی فرشهای ترک وبلژیکی
  • شستشوی تابلو فرش

تفاوتی ندارد قالی شما از چه جنسی است ، قالیشویی غرب تهران آماده شستشو آنها با کاربردی ترین روش و ترفند ها است .

شستشوی موکت ها در غرب تهران

موکت یک کفپوش می باشد که برخی از آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برخی دیگر کمتر اما در هر صورت نیاز به مراقبت دارند تا سالهای بیشتری بتوانید موکت های خود استفاده کنید و در طی سالهایی که از آنها استفاده می کنید شکل ظاهری موکت همانند روز اول باشد یا حداقل تغییر در آن ایجاد شود .

اگر شما تا به حال به نگهداری درست از کفپوش های منزل خود فکر نکرده اید، پیشنهاد می کنم تجدید نظر کنید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه از موکت مراقبت کنیم. در پست های مختلف این وبسایت بار ها ذکر شده که کفپوش ها نقش مهمی در دکوراسیون شما دارند بگذریم به موضوع اصلی بازگردیم ! .

همچنین کثیف بودن آنها سلامتی شما را به خطر می اندازند و مشکلات تنفسی را در پی خواهند داشت برای خواندن مطالب آموزشی نگهداری از فرش ، مبل و موکت اینجا کلیک کنید که قالیشویی شهرزیبا خدمات شستشو موکت در منزل با دستگاه را ارائه می دهد .

چنانچه موکت خود را در خانه شسته اید اما هنوز پاکیزه نشده است پیشنهاد من برای چنین افراد استفاده از یک قالیشویی معتبر است و در نظر داشته باشید شستشو در قالیشویی همواره به نفع شما خواهد بود چرا که شستشویی که توسط خود افراد صورت میگیرد بدون هیچ دستگاه و لباس های استانداردی است و کمردرد و پادرد را به همراه خواهد داشت .

همچنین مواد شوینده ای خود افراد استفاده می کنند اغلب برای الیاف موکت و فرش ها مضر هستند در قالیشویی غرب تهران از شوینده های مخصوصی استفاده می شود .

  • شستشوی موکت ظریف
  • شستشوی موکت پرزدار
  • شستشوی موکت ساده
  • شستشوی موکت درمحل

مبل شویی در غرب تهران

از دیگر خدمات قالیشویی شهرزیبا مبلشویی می باشد ، که بسیار پر استفاده و مهم می باشد و مبل شویی در منزل توسط این قالیشویی نیز انجام می گردد ، مبلشویی در غرب تهران از دستگاه های به روز و استاندارد برای شستشو مبل های شما استفاده می کند و همچنین پروسه ای که برای شستشو فرش انجام می گردد برای مبل ها نیز استفاده می گردد مانند بررسی نوع آلودگی مبل ، جنس مبل و سپس شستشو انجام می گردد با دستگاه و مواد شوینده قابل استفاده برای مبل های شما .

  • شستشوی مبلمان استیل
  • شستشوی مبلمان سلطنتی
  • شستشوی مبل راحتی
  • شستشوی مبل ال
  • شستشوی مبل آمریکایی
  • شستشوی انواع صندلی ناهارخوری
  • شستشوی خوشخواب یکنفره ودونفره

لکه برداری در غرب تهران

لکه برداری به صورت تخصصی در قالیشویی غرب تهران انجام می شود برای لکه برداری تیم متخصص قالیشویی شهرزیبا با ترفند ها و روش هایی مخصوص انجام میشود و همچنین دستگاه های مورد استفاده در لکه برداری تاثیر بسیاری در کیفیت آن دارد .

ریشه زنی و رفوگری در غرب تهران

ریشه زنی از خدماتی است بسیار رواج دارد و برای افرادی خدمات شستشو و ترمیم را رزرو می کنند صورت میگیرد ، ریشه زنی در فرش های مختلف ماهیت خاص خود را دارد و به صورت جداگانه روی فرش روخته می شود و برای فرش های ماشینی در طولانی مدت مسبب می شود تا مقاوم تر باشند و فرش هایی که بر اثر سوختگی پوسیدگی نیازمند ترمیم باشند رفوگری روی آنها صورت میگیرد

رنگ برداری در غرب تهران

در اثر بسیاری اتفاقات رنگ فرش ممکن است تغییر کند و جلوه ظاهری خود را از دست بدهد ، قالیشویی غرب تهران با استفاده از مواد درجه یک و با روش های تخصصی عملیات رنگ برداری را انجام می دهد ، دو حالت برای از دست رنگ فرش وجود دارد اولی لکه ناشی از مواد خارجی که بسیار رایج است که در صورت ریختن مواد غذایی و تشکیل لکه روی فرش است و دومی رنگ دادگی توسط خود فرش است که هر دو توسط قالیشویی غرب تهران رنگبرداری می شود

ترمیم سوختگی فرش در غرب تهران

از دیگر خدمات مهم این قالیشویی ترمیم و سوختگی فرش است ،سوختگی فرش از بدترین اتفاق هایست که می تواند برای فرش بیفتند به ویژه فرش های دستبافت و تاحدالمکان مراقب باشید تا پیشامد آن جلوگیری کنید ، قالیشویی معتبر غرب تهران در ارائه خدمت ترمی سوختگی فرش از جدیدترین و کاربردی ترین روش ها بهره جویی میکند که به سبب آن است از جز خدماتیست که از سمت مردم عزیز غرب به تعداد بسیاری رزرو می شود .

قیمت قالیشویی در غرب تهران

قیمت ها در این قالیشویی توسط اتحادیه در نظر گرفته می شود اما این قیمت ها پایه هستند و بدیهی است که قیمت ها براساس اندازه فرش و نوع فرش متفاوت باشند برای مثال ترمیم سوختگی فرش دستبافت با فرش ماشینی یکسان نیست چرا که فرش دستبافت به انرژی و دقت بیشتری احتیاج دارد برای اطلاع از قیمت دقیق فرش با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید تا پشتیان ها با پرسش های کلیدی قیمت نهایی را اعلام کنند ، قیمت های ارائه شده توسط قالیشویی غرب تهران ارزان و منصفانه هستند .

قالیشویی خوب در غرب تهران

شهرزیبا مدعی است یک قالیشویی معتبر و خوب در منطقه غرب تهران است به سبب آن که همواره رضایت مشتریان را در نظر گرفته و در این راستا همواره سعی بر افزایش کیفیت خدمات خود و ارائه قیمت های مناسب داشته است ، قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران از جدیدترین دستگاه های موجود استفاده می کند و خدماتی که توسط این قالیشویی ارائه می شوند پیوسته مورد بررسی قرار میگیرند تا در ارتقای کیفیت آنها پیشرفت صورت گیرد .

سفارش آنلاین خدمات قالیشویی در غرب تهران

همانطور که گفته شد شما میتوانید به صورت آنلاین خدمات درخواستی خود را رزرو کنید پروسه به صورت خواهد بود که شما عزیزان از طریق فرم (برای رفتن به صفحه فرم خدمات آنلاین کلیک کنید ) ، سپس فرم را پر کرده و ارسال کنید در سریع ترین زمان با شما جهت باسخگویی به سوال هایتان تماس خواهند گرفت .

لیست قالیشویی های تهران

چندین لیست قالیشویی های معتبر تهران به همراه شماره آنها برای شما همراهان عزیز تهیه شده است که به صورت لیستی از قالیشویی های معتبر تهران ، لیستی از همه قالیشویی های تهران ، لیستی از قالیشویی های غرب تهران ، لیستی از قالیشویی های شمال تهران ، لیستی از قالیشویی های جنوب تهران و لیستی از قالیشویی های شرق تهران تهیه شده است کافیست به صفحه لیست قالیشویی های تهران سر بزنید ، بعلاوه شما در این مقاله یاد خواهید گرفت چگونه با ترفندهای گفته شده یک قالیشویی مناسب در غرب تهران را پیدا کنید پیشنهاد می کنم به این مقاله مفید سر بزنید .

شستشو فرش در خانه بهتر است یا قالیشویی ؟

فرش ، مبل و موکت لوازمی با ارزش برای هر خانه ای هستند آنها علاوه بر راحتی و آسایش برای زیبا شدن خانه ، محل کار ، هتل و … کاربردی هستند ، گاهی اوقات برای شستشو آنها توسط قالیشویی در دو راهی قرار میگیریم و این دو راهی می تواند دلایل بسیاری داشته باشد مانند عدم اعتماد به شرکت های قالیشویی ، بودجه مالی محدود ، عدم آشنایی با اصول شستشو فرش برای اینکه تکلیف خود را مشخص کنید پیشنهاد میشود مقاله شستشو فرش در خانه بهتر است یا قالیشویی را مطالعه کنید .

قالیشویی فردوس

از شعبه های مهم و مجهز این قالیشویی در محدوده فردوس میباشد این منطقه پر جمعیت از پر رزرو ترین شعبه ها می باشد علاوه بر ارائه قیمت مناسب در قالیشویی فردوس تجهیزات به کار گرفته شده استاندارد و روز هستند اگر ساکن این منطقه هستید با میتوانید با تماس با شماره های قرار داده شده یک شستشو ایده ال و با کیفیت را رزرو کنید .

قالیشویی تهرانسر

تهرانسر از دیگر مناطقی میباشد خدمات قالیشویی برای آن در نظر گرفته شده است پیش از این در قالب یک پست دیگر درباره قالیشویی تهرانسر و ویژگی های آن صحبت شده است ، تمامی خدمات و ویژگی های ذکر شده در این مقاله برای تمامی مناطقی که خدمات ارائه میشود برای دسترسی و خواندن پست قالیشویی تهرانسر به صفحه آن سر بزنید


رضایت مشتریان هدف اصلی و مشتری مداری قانون قالیشویی ما میباشد ، بسیار قدردان محبت مشتریانی هستیم که علاوه بر انتخاب قالیشویی غرب تهران ، خود معرف ما به سایر افراد بوده اند ، در کنار شما عزیزان روز به روز به کیفیت خدمات افزوده خواهد شد ، برای ارتقای خدمات لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.


4.5/5 - (41 امتیاز)

One thought on “قالیشویی غرب تهران

  1. فریبا میگوید:

    واقعا جزو بهترین قالیشویی ها در تهران هستید که میشناسم
    ممنون بابت شستشوی فرش های من ، مثل روز اول شده

  2. اشتراک ها: 6 مرحله برای شستشو فرش در خانه - آقای موکت

    • مدیر میگوید:

      سلام روزتون بخیر
      فرش ماشینی اگه ساده باشه ( ابریشم،اکرلیک،فانتزی یادستباف گونه نباشه) اعلاشویی متری 20 هزارتومان
      و برای ترمیم بایدبازدیدبشه بعد قیمت رو اعلام کنیم.

  3. علینژاد میگوید:

    انتخاب من برای شستشو مبل هام و فرش هام شما بودین مچکرم از خدمات خوبتون ❤ امیدوارم موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *