ریشه زنی و رفوکاری در تهران

رفوکاری و ریشه زنی

ریشه زنی و رفوکاری

ریشه زنی و رفوکاری یکی از خدماتی که قالیشویی شهرزیبا برای مشتریان خود می دهد ترمیم فرش و قالی شما عزیزان می باشد. در بعضی از مواقع به دلیل استفاده زیاد و یا مناسب نبودن مکان قالی ریشه های آن به مرور و بعداز مدتی خراب می شود . به همین منظور شرکت قالیشویی شهرزیبا افرادی به خدمت گرفته که متخصص ترمیم هر نوع قالی و فرش می باشند و با بهترین روش طوری که فرش شما را مانند روز اول ، تحویل دهند.

شرکت های شهرزیبا  زیادی می باشند که در تهران خدمات شستشو قالی و فرش را انجام می دهند اما یکی از بهترین قالیشویی غرب تهران همین شرکت  می باشد. این شرکت با 30 سال سابقه در این امر باتجربه ترین قالیشویی در منطقه به شمار می رود. برای تماس با ما می توانید روی یکی از شماره های زیر کلیک کنید

ریشه-زنی-و-رفوکاری-در-شمال-تهران
بهترین قالیشویی ریشه زنی و رفوکاری در شمال تهران
 ریشه-زنی-و-رفوکاری-در-غرب-تهران
بهترین قالیشویی ریشه زنی و رفوکاری در غرب تهران

بهترین قالیشویی ریشه زنی و رفوکاری در شمال تهران و غرب تهران

با جرات می توان گفت قالیشویی شهرزیبا بهترین خدمات ریشه زنی و رفوکاری را ارائه می دهد ، مشتریان عزیز ما همواره رضایت کامل از خدمات ریشه زنی و رفوکاری داشته اند و از طریق مشتریان دیگر با قالیشویی ما آشنا شده اند .

چرا که قالیشویی شهرزیبا برای ریشه زنی و رفوکاری از دستگاه های مورد تایید و استاندارد استفاده می کند به همین دلیل است که محبوبیت این قالیشویی افزایش داشته چرا که رفوگری فرش ها به صورت عالی انجام می شود و تشخیص رفو آن برای افراد به راحتی نخواهد بود ، همچنین ریشه زنی با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و هیچ آسیبی به فرش های شما نمی رسد

عوامل موثر بر هزینه رفوگری فرش

برای ما که از کودکی روی فرش بزرگ می شویم، همواره فرش جایگاه ثابتی در زندگی ما دارد. هرچند بنابر سلیقه‌ها و نیازهای متفاوت ممکن است کسی فرشی 12 متری کف اتاقش پهن کند و یا دیگری قالیچه‌ای را با سلیقه به دیوار آویزان کند. به هر حال مراقبت از فرش ها امری ضروی در خانه های ماست. شستشوی قالی و فرش و ترمیم و تعمیر آن از جمله خدمات مرتبط با قالی و فرش است. عوامل مختلفی می توانند باعث وارد آمدن آسیب به فرش و قالی شوند. رفوی فرش از جمله فعالیت های بسیار تخصصی است که متخصصان آن باید مهارت بالایی داشته باشند. تخمین هزینه های مربوطه هم به عوامل متعددی مثل تعداد فرش ها، اندازه محل های نیازمند رفو، نوع فرش و نوع آسیب وارد شده بستگی دارد. اینجا تعدادی از آسیب های رایج قالی و فرش را نام می بریم:

بیدخوردگی فرش

بیدخوردگی معمولا برای فرش هایی اتفاق می افتد که در فضاهای بسته و بدون جریان هوا و بدون تردد هستندد. به همین دلیل معمولا فرش‌های در حال استفاده در خانه ها دچار این مشکل نمی‌شوند، اما فرش‌ها و قالی‌هایی که در انباری ها نگهداری می شوند بسیار مستعد دچار شدن به این مشکل هستند.

پوسیدگی فرش

عدم توجه به شستشوی دوره ای یا رطوبت زیاد از عواملی هستند که معمولا باعث پوسیدگی در قالی و فرش می شوند. بنابراین توصیه می شود که اگر چیزی روی فرش ریخت به سرعت تمیزش کنید. برای این کار هم می توانید برخی از مطالب بلاگ سنجاق در این مورد را مطالعه کنید و هم به سادگی از خدمات قالی شویی استفاده کنید.

ساییدگی فرش

معمولا به دلیل فشارهای مداوم یا استفاده زیاد و طولانی مدت از فرش ایجاد می شود که پرزها کم کم از بین می روند و آنچه می ماند چله های فرش است.

پارگی فرش

حمل و نقل اشتباه یا وارد آمدن ضربه به وسیله اجسام تیز یا سایر هوامل می توانند باعث ایجاد پارگی در قالی و فرش شوند. بنابراین در هنگام جابجایی و حمل و نقل فرش نیز توجه به نکات ساده می تواند سلامت فرشتان را تضمین کند.

سوختگی قالی

سقوط ذغال گداخته یا سیگار روشن، کبریت و از این دست، منجر به ایجاد سوختگی در فرش می شود. اگر میزان سوختگی کم باشد اصلاح آن آسان تر و اگر سوختگی شدید باشد ترمیم و رفوی آن قدری دشوار می شود.

رنگ و لکه 

ریختن رنگ، جوهر، لاک و موادی از این دست فرش و قالی را نیازمند لکه گیری می کند.

خرابی ریشه‌های قالی

به دلیل عدم مراقبت صحیح ریشه ها می توانند پوسیده و پاره شوند. که این اتفاق سلامتی فرش را به مخاطره می اندازد.

شیرازه یا زیگزاگ

دوختن یک نوار چرمی در زیر قسمت ریشه ها می تواند باعث حفظ سلامت ریشه ها و جلوگیری از سر خوردن فرش روی سطوح صیقلی شود.

کدام قالیشویی برای ریشه زنی و رفوکاری خوب است؟

قالیشویی های مناسب و استاندارد بسیاری در تهران وجود دارند و شما می توانید با تحقیق در مورد آنها با یکی از آنها تماس بگیرید قالیشویی شهرزیبا در غرب تهران و شمال تهران دارای شعبه هایی می باشد و ویژگی های این قالیشویی منحصر به فرد این قالیشویی مسبب گردیده تا در میان مشتریان عزیز سر بلند باشد برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد

  • سرعت بالا در انجام خدمات
  • استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا
  • استفاده از شوینده سالم و استاندارد
  • دارای تیمی منظبط ، دلسوز و خوش اخلاق
  • ارائه بسیاری خدمات در جایگاه شما
  • حاکمیت نظم در تحویل فرشها و اثاثیه ها
  • حمل و نقل استاندارد اثاثیه های شما از جایگاه شما تا قالیشویی
  • دارای شعبه در سراسر شمال تهران و غرب تهران (قالیشویی در غرب تهران و قالیشویی در شمال تهران)

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *