روش های آسان پاک کردن لاک ناخن ریخته شده

اک-کردن-لاک-ریخته-شده

ریختن لاک یک اتفاق ناخوشایند است که برای افراد های امروزی ممکن است پیش بیاید و تنها راه حل آن لاک نزدن نیست ، کافیست مراحل گفته شده را فرا بگیرید قبل از اینکه لاک ریخته شده خشک شود و کار سخت تر شود .

1. پاک کردن لاک از روی چوب

پاک-کردن-لاک-از-روی-چوب

آسان است، اگرچه ممکن است لازم باشد این روند را چندین بار تکرار کنید. یک اسپری مو بردارید، سطحی که لاک روی آن ریخته شده اسپری کنید و اجازه دهید 20 تا 30 ثانیه عمل کند. پس از اتمام زمان، خوب تمیز کنید.

بسیار آسان است گرچه شاید لازم باشد شما مراحل را گفته شده چندین بار تکرار کنید ، برای شروع پاک کردن لکه لاک از روی چوب کافیست از اسپری مو استفاده کنید و روی لکه اسپری کنید و اجازه دهید 20 الی 30 ثانیه روی لکه لاک چوب قرار بگیرد و بعد اتمام این زمان آن را به خوبی تمیز کنید .

2. پاک کردن لاک از روی لباس یا پارچه

پاک-کردن-لاک-از-روی-لباس-یا-پارچه

روش اول:

برای پاک کردن لاک از روی پارچه می توانید با استفاده از حلال خشکشویی لکه لاک را از روی پارچه پاک کنید ، برای انجام این کار حلال خشکشویی را روی محل لکه شده بریزید و اجازه دهید 20 الی 30 ثانیه روی لکه لاک پارچه قرار بگیرد و سپس محل را بشویید.

روش دوم:

روش دوم این است که با آستون یا پاک کننده ناخن پاکسازی را انجام دهید اما بسیار محافظت کنید به این دلیل که این محلول می تواند رنگ پارچه شما تغییر دهد بنابراین بهتر است روی قسمت نامحسوس پارچه امتحان کنید

3. پاک کردن لاک از روی مو

ریختن لاک روی مو بسیار ترسناک است به طوری دوست دارید آن برُش دهید ! اما لازم نیست این کار را بکنید از یک نرم کننده مو استفاده کنید و ما را مالش دهید تا لاک شروع به لیز خوردن کند ، همچنین با بهرگیری از پاک کننده لاک بدون آستون می توانید لاک ریخته شده روی موهایتان را پاک کنید .

4. پاک کردن لاک ناخن از روی فرش

برای از بین بردن رنگ لاک از روی فرش به رنگ فرش توجه داشته باشید که رنگ آن تیره یا روشن است ، اگر رنگ روشنی دارد از پاک کننده بدون آستون استفاده کنید اگر فرش تیره است از اسپری مو استفاده کنید و اجاره دهید 20 ثانیه روی آن بماند اگر لکه از بین نرفت می توانید از یک اسفنج کمک بگیرید یا با یک قالیشویی معتبر در تهران تماس بگیرید شستشو برای خود را رزرو کنید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *