مبل شویی در منزل

مبلشویی-در-منزل-قالیشویی-شهرزیبا

هر خانه دارای مبل و صندلی میباشد که به دلیل استفاده مداوم روزانه جای مناسبی برای تجمع گرد و غبار و انواع لکه هستند به خصوص اگر فرزند کوچک و حیوان خانگی داشته باشید تعجب آور نیست که در سطح مبلمان لکه ها ظاهر شوند منشا لکه ها میتوانند متفاوت باشند و علاوه بر تمیز کاری زود به زود لازم است دست کم سالی یک بار به طورکامل شستشو داده شوند که پیشنهاد می کنم از یک قالیشویی معتبر خدمات مبل شویی را دریافت کنید ، امروزه در اکثرا قالیشویی مبل شویی در منزل نیز انجام میشود و در قالیشویی شهرزیبا نیز خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه های پیشرفته توسط افراد متخصص صورت میگیرد .

مراحل شستشوی مبلمان در منزل

مبلمان چوبیمعمولا با سهولت کامل کثیف می شود. برای تمیز کردن آنها، لازم است که آن را با دقت و استفاده از محصولات مناسب انجام شود تا به آنها آسیب نرسد. در ادامه مراحل شستشو مبلمان در منزل توسط قالیشویی شرح داده خواهد شد:

  • زباله های سطح مبل با جاروی برقی مخصوص برداشته میشوند .
  • از یک شوینده جامد مخصوص مبل استفاده میشود .
  • سپس با یک فرچه برقی در تمام سطح مبل پخش میشود .
  • با بخارشوی مخصوص مواد شوینده از روی مبل برداشته میشوند و سطح شستشو داده میشود .
  • سپس دوباره از یک شوینده دیگر استفاده میشود .
  • با استفاده از دستگاه شوینده روی سطح مبل پخش میشود .
  • سپس با بخار مخصوص شوینده از روی فرش پاک میشود .
  • پرسنل با استفاده از دستمال مخصوص و پاکیزه سطح مبل پاک میکند .
  • و در آخر با استفاده از جاروی برقی تمام سطح مبل تمیز میشود .

پاک کردن لکه های قوی در مبل شویی منزل

هنگام آلوده شدن مبل به لکه بهترین کار این است تا سریعا برای از بین بردن آن اقدام کنید به سبب آن که هرچقدر لکه قدیمی تر باشد از بین بردن آن نیز سخت تر میشود و همچنین برخی از لکه ها به راحتی از فرش جدا نمیشوند و بسیار لکه های سختی هستند چنانچه خود برای از بین بردن لکه ها اقدام کردید اما در نهایت نتوانستید به طور کامل آن را از بین ببرید با قالیشویی شهرزیبا تماس بگیرید تا به صورت کامل لکه های مبل های شما توسط شرکت قالیشویی شهرزیبا از بین بروند .

قیمت مبل شویی در منزل

قیمت مبل شویی ها مثل سایر خدمات ما زیر نظر اتحادیه بوده است و هیچ گونه هزینه اضافی از شما قبل و بعد از انجام کار دریافت نمی شود. این شرکت افتخار دارد تمامی وسایل پوششی شما را در منزل و حضور شما شما انجام دهد تنها کافیست در محل حضور داشته باشید و پروسه شستشو مبل توسط پرسنل قالیشویی شهرزیبا را از نزدیک مشاهده کنید .

عکس قبل و بعد مبل شویی در منزل

مبلشویی-عکس-قبل-بعد
شستشو-مبل-در-منزل

شستشو مبل در خانه قالیشویی شهرزیبا

شرکت قالیشویی شهرزیبا از بهترین ، قالیشویی منطقه تهران می باشد و با توجه به مجهز بودن به بهترین دستگاه های شستشوی و کارکنانی شایسته ، طاهر و کاربلد مفتخر بوده است میزان رضایت مشتریان عزیز را به صورت 100% جلب کند . البته که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنف قالیشویی میزان رضایت افراد به صورت چشم گیری افزایش داشته است تا شستشو به صورت استاندارد و با کیفیت انجام شود اما قالیشویی شهرزیبا در تهران علاوه بر استفاده از دستگاه های پیشرفته و از تکنیک ها روش های مخصوصی برای شستشو مبل ها استفاده می کند همچنین تمامی مراحل با استاندارد های جهانی صورت میگیرد تا کیفیت و سرعت مسبب شوند از شستشو مبل در منزل بهترین باشیم .

شستشو میز ناهار خوری در منزل قالیشویی شهرزیبا

میز های ناهار خوری به دلیل استفاده روزانه هنگام خوردن غذا مستعد لک های مواد غذایی هستند قالیشویی شهرزیبا با بهترین مواد شوینده و برترین دستگاه های موجود میزهای ناهار خوری شما عزیزان در منزل به با بالاترین کیفیت شستشو میدهد .

مبل شویی در منزل غرب تهران

قالیشویی شهرزیبا به تمام افراد غرب نشین تهران خدمات خود را ارائه میدهد مبل شویی در منزل توسط تیم کاربلد به صورت ماهرانه صورت میگیرد ، کافیست با قالیشویی شهرزیبا برای دریافت خدمات مبلشویی در منزل تماس بگیرید در روز و ساعت تعیین شده کارکنان در محل شما حضور خواهند داشت .

روی تصویر کلیک کنید .

مبلشویی در منزل قالیشویی غرب تهران

مبل شویی در منزل شمال تهران

قالیشویی شهرزیبا تمامی خدمات خود را ساکنین محترم شمال تهران ارائه میدهد ، شستشو مبل در منزل توسط افرادی ماهر و طاهر و همچنین با استفاده از دستگاه های پیشرفته و حرفه ای مبل شویی انجام میشود و تمامی ذرات زباله و لکه های روی مبل به صورت کامل از بین میروند .

روی تصویر کلیک کنید .

شماره تماس مبلشویی در منزل شمال تهران

خدمات دیگر قالیشویی شهرزیبا

ریشه زنی
شستشو فرش دستبافت و ماشینی
لکه گیری
رنگبرداری
رفع سوختگی

سوالات متدوال

3.3/5 - (3 امتیاز)

One thought on “مبل شویی در منزل

  1. بهاره غفاری میگوید:

    سلام وقت بخیر.
    ببخشید میشه راهنمایی کنید هزینه شستشویی مبل راحتی ۷ نفره چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *